Ofte stillede spørgsmål
Forside > Ofte stillede spørgsmål
Er båden opvarmet?
Der er både udendørs soldæk og opvarmede saloner, så man kommer ikke til at fryse.
Hvor stiger man ombord?
Afgang fra Herman Sallings Plads 2, 8000 Aarhus C.
PS: Vi har tryg ombordstigning med elevationsadgang til kørestole.
Hvornår skal man ankomme?
Passagerer forventes at ankomme 10 min. før afgang.
Kan man købe drikkevarer ombord?
Vi har alt fra fadøl til vin og champagne. Sodavand, kaffe, te, kakao, små skarpe og drinks samt snacks og små lune ting til den lille sult.
Kan man få refunderet sin billet?
Vi ombytter gerne billetter til en anden afgang eller udsteder tilgodebevis for købte billetter, dog skal dette ske senest 14 dage inden den pågældende afgang.
På bookingbekræftelsen er der et link, hvor du selv kan ombooke til en anden dato.
Kan man medbringe sin cykel?
Nej.
Det er ikke muligt at medbringe cykler på havnerundfarter.
Kan man have sin barnevogn med ombord?
Ja.
Det er muligt at medbringe barnevogn og klapvogn uden beregning.
Adgangsforhold
Vi har elevationsadgang, der sikrer tryg ombordstigning for kørestolsbrugere og gangbesværede, samt kørestolsvenligt toilet.
Kan man have sin min hund med?
Det er tilladt at have hund med, så længe den er i snor og du har fuld kontrol over hunden.
Ledsager
Det er muligt at få en gratis ledsagerbillet, hvis du er sammen med en person med behov. Du gør opmærksom på, at du har en ledsager med, når du bestiller din billet.
Husk at have ledsagerkort med billedidentifikation, med mindre andet er aftalt på forhånd.
Parkeringspladser
Der er parking ved Navitas, DOKK1 og Europaplads 16 (m. ladestandere)
Aflysning af sejlads
Hvis skipper vurderer at der er for meget vind aflyses eller indstilles sejladsen og billetterne refunderes eller ombyttes.
Hvis der er under 10 tilmeldte til sejladsen, forbeholder vi os retten til at aflyse.
Kan man selv medbringe mad og drikkevarer?
Du må ikke selv medbringe mad og drikke, medmindre andet er aftalt med Aros Cruises.